داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

56. دیگ مرد شدم

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۴۴ ق.ظ

دیروز شکیبا روز مردو بهم تبریک گفت و دلیلشم این بود

"از بس بدبختی کشیدیم دیگ مرد شدیم"



محمدرضا گف میره فوتبال میبینه، گفتم خوشبحالش من میرم شیمی بخونم، پرسید پشیمون نیسم ک ی سال موندم؟! گفتم چیزیو از دس دادم؟! تو ک رفتی دانشگا بگو من چیزیو از دس دادم؟! جوابمو نداد



بلند ب امیررضا میگم ک گوشیمو بده، بعد دوسه بار ک میگم و نمیده برمیگرده سمتم، خیلی حق ب جانب نگام میکنه و میگه: "طرار! چرا گوشیت انقد برات مهمه؟!" 

دهنمو جلو جم صاف میکنه و ب کارش ادامه میده:/ مام شیش سالمون بوده بخدا:/

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۳
میم. طرار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی