داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

یاد

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۵۳ ب.ظ

خیلی اصرار داشت ک تا اخر عمرمان دوستان خوبی برای هم باشیم..

خیلی با اخلاقیاتیش جور درنمی‌امدم و اگر هم می‌امدم میدانستم ک نمیشود..

خواستم بگویم ببین لازم نیست همیشه باهم باشیم همینک وقتی فلفل دلمه‌ای بخوری یادت بیاید من فلفل دلمه‌ای را خالی خالی هم میخوردم و عاشق عطرش بودم برای من کافیست... وقتی یک اهنگ پخش شود و تورا ب یاد من بیندازد برایم کافیست...

اما نگفتم، گفتم ک همیشه ب یادش خواهم بود...

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۶/۰۳/۰۱
میم. طرار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی