داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

خود-نصیحتی

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۳۱ ق.ظ

هر انسانی یک فاصله ای دارد (بسته ب خصوصیاتش و خصوصیات شما)

ک باید توسط شما حفظ شود و اگر نزدیکتر از این فاصله شوید ب خودتان اسیب میرسانید, برای اینک این فاصله را پیدا کنید باید نزدیک و دور شوید و شاید گاهی هم اسیب ببینید... من ب شخصه باید ماکسیموم فاصله احساسی با ادمهای بقول معروف زرنگ را بگیرم, تاکید میکنم بیشترین فاصله احساسی! و یا از ادمهایی ک زیاد در کار دیگران دخالت میکنند بیشترین فاصله فکری را! ب شماهم همین پیشنهاد را میدهم...



بطور مداوم ادمهای جدید وارد زندگیتان کنید تا نگه داشتن قبلی ها از روی اجبار نباشد و اگر هنوز بین دوستانتان دوستان قدیمی پیدا میشوند از خودتان نپرسید ک انها تنها انتخاب هایتان بودند یا نه... درعوض مطمعن باشید بین تعداد زیادی انتخابشان کردید و ارزششان را بدانید...


ادمها همه شان خوبند, کافیست یک ویژگی منحصربفرد درشان پیدا کنید و عاشقشان شوید, ولی از دور... تعداد ادمهایی ک از نزدیک هم بشود عاشقشان بود خیلی کم است... پس دور باشید و همیشه عاشق اما ریسک کردن برای نزدیک شدن راهم بپذیرید فوقش یک زخمی از رابطه بیرون خواهید امد... درعوض کم کم میفهمید باید با کدام ادمها رابطه ای با فاصله نزدیک داشته باشین. باهمه اینحرفا در دوست داشتن خیلی حساس نباشید همه را دوست داشته باشید اما فاصله! فاصله تان را حفظ کنید...


همیشه امادگی اینرا داشته باشید ک بپذیرید ادمهایی ک دوستشان دارید ب ان کاملی ک شما درتصورتان ساخته اید نیستند و همینطور ادمهایی ک دوستشان ندارید ب ان ناقصی...


رقابت و حسادت مزخرفترین احساس های دنیا هستند ک مردمان کوته فکر شمارا ب ان وادار میکنند و هرچه ادمهایی ک باانها معاشرت دارید کوته فکرتر باشند رقابت و بعد از ان حسادت بوجود امده, شمارا حقیر تر خواهد کرد, از انها فاصله بگیرید و از دور نظاره گر تلاشهای حقیرانه شان باشید... کسی یا چیزی را میخواهید ک دیگری سعی در ب دست اوردنش دارد؟! دودوتا چهارتا کنید ک ان کس یا ان چیز ارزش رقابت دارد؟! ۹۸درصد مواقع جواب نه است پس رهایشان کنید...



یک شکست بزرگ در زندگیتان خورده اید؟! بسیار خب برای خودتان نگه دارید, خورد و زیر و رو شوید ولی دم نزنید, مردم همینک فکر کنند قوی هستید از ازار رساندن ب شما دست برمیدارند بعلاوه کم کم ب این باور میرسید ک واقعا قوی هستید...


مخاطب اکثرشان خودم هستم, از ان متنهایی ک مرتب باید برای خودم یاداوری کنم!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۹
میم. طرار

نظرات  (۱)

من هیچ وقت یک اسم درست و حسابی برایش پیدا نکرده ام. نهایتش می گفتم بعضی ها باید دور باشند تا دوست باشند. ولی خب فاصله ی احساسی واقعا عبارت دقیقی ست :)
پاسخ:
این درک مشترک هارو دوس دارم:)
بهم یاد اوری میکنن ما هممون بهم شبیهیم:)
خوشالم ک عبارت باب میل بوده:)))) مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی