داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

تشکر برای شکست خورده ها نیست

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱ ق.ظ

راسش دلم میخاد از چن نفر تشکر جانانه کنم

اما مث این میمونه بری و از فروشنده ابمیوه بابت ابمیوه محشری ک برات درست کرده تشکر کنی درحالیک دست خورده و همشو ریختی....

شکست خورده ها ک تشکر نمیکنن...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۲
میم. طرار

نظرات  (۲)

و اگه تشکر کنی چی میشه؟
گیریم تو آبمیوه را نخوردی ولی با این وجود تشکر کنی، چی میشه؟
پاسخ:
حس میکنم فروشنده ب ابمیوه ریختم ی نگا بکنه بگه... ولی تو ک هیچی نخوردی... بعد من از اینک ابمیوشو نخوردم و اون از اوضام, هردومون دلمون ب حال من بسوزه... اصن تشکر بره تو حاشیه, خیلی تو خاشیه
خب میتونی همراه با تشکرت درخواست یه آبمیوه ی دیگه هم بدی :)
پاسخ:
میدونی اون تنها ابمیوه بود...:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی