داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

عمل انجام شده

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۴ ب.ظ

خدایا بهم قول بده کمکم کنی... بهم قول بده... من از اونام ک حسودن,  کوته فکرن, متعصبن ولی نشونش نمیدن... تو میدونی من اونقد ک نشون میدم خوب و قوی نیسم... پس کمکم کن... خواهش میکنم کمکم کن... من هیچکسو ندارم, هیچکسو نداشتم کسم باش... کمکم کن... خسته شدم, امیدم باش... نذر کردم بخاطر اینک سلامت از طوفان بگذرم تاجاییک بتونم نذارم هیچکس از اطرافیام ناراحت باشه, نذارم تو روزای سختش تنها باشه... ببین خدا اگ ب تفاهم برسیم من سعی میکنم جاییک زندگی میکنمو قشنگتر کنم, پر از عشق کنم درعوض توام کمکم کن, قبول؟! میخام بذارمت تو عمل انجام شده!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۶
میم. طرار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی