داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

ب بیشعورها محبت کنید

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۰ ب.ظ

روانی بودم, ب چن تا دوستام پیام دادم ک بریم پیاده روی یا بریم والیبال ب یکیم گفتم باهام بیاد استخر هیشکودوم نشد, نه ک اونا نخوان واقعا نمیتونستن... راسش حتی از اونا نخواستم ک باهام جایی بیان, وقتی گفتن میخان بیان پیشم راسش اصلا حوصلشونو نداشتم, حوصله اینک ادا باشن برا ادب و شعور زیادشون... تو دلم گفتم کاش منصرف شن ولی اونا اومدن با کیک و برف شادی و هدیه تولد... تولد من ی ماه و یخورده پیش بود, اونا تهران زندگی میکنن نشده ک بیان... وقتی دیدمشون ب خودم گفتم هی تو چرا انقد بیشعوری؟! این مشکل اونا نبود, مشکل اینم نبود ک من الان تا حد بالایی افسردم, کیه ک دلش نخواد دوستای قدیمشو بعد از مدت ها ببینه؟! جز معدود ادمایی ک وقتی بشینی پیششون میتونی از مساعل فمنیستی و کتاب و مقاله حرف بزنی...من از دوست داشته شدن زیادیه ک  میترسم, واقعا میترسم, ازش فراریم, من میدونم اونا چقدر منو دوس دارن و چون از دوست داشته شدن فراریم, از اونا فرار میکنم... چون وقتی یکی داره محبت امیز باهام رفتار میکنه نمیتونم جواب محبتاشو بدم... چون من بیشعورم و ی بیشعور لیاقت اینو نداره ک دوست داشته بشه... حتی ی تشکر درست حسابی ازشون نکردم اونطور ک دلم بخاد... چون تواناییشو ندارم, چون ی ادم بیشعور توانایی تشکر کردن نداره... چیزی ک امشب یاد گرفتم اینه... خودتو محدود نکن ب ادمایی ک همیشه دورتن... شاید یکی ی جای یکم دورتر قراره امشب کنارت باشه... 

چیزی ک میخام ب شما بگم اینه شاید دورتون ادمای بیشعور باشن ک لیاقت دوست داشته شدن ندارن, ولی شما بهشون محبت کنید, خواهش میکنم:)


پ ن:تنها کادو تولد غیر پولی امسالم بود:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۸
میم. طرار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی