داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

18. ۹۵ پرهیجان

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۵۴ ب.ظ

خیلی خواستم ی متن بنویسمو توش وقایع ۹۵ رو شرح بدم ولی واقعیتش اینه ک انقدر سال پرفراز و نشیبی بود و حوصله نوشتنش نیس...

از اینک سال پرهیجانی رو تجربه کردم واقعا سپاسگذارم

همه این سرازیریا و بالا رفتنا درس بود و حس میکنم پنج سال بزرگ شدم، شاید بزرگترین ثمره ۹۵ یقین و بود اینک نسبتا فهمیدم با خودم چند چندمو تقریبا پنج سال دیگمو میبینم...

فهمیدم باید دوست داشت و تکیه نکرد، فهمیدم باید تا میتونیم عشقو تو رگای زندگی جاری کنیم، بدون اینک درگیر کسی شیم..

زندگی در لحظه زندگی کردنه، همین الان چه مشکلی دارم؟! هیچی!

سالی بود با موج سینوسی

سخت بود ولی شیرین

من با دنیای هنر اشنا شدم ک اگ اشنا نمیشدم هیشوخ خودمو نمیبخشیدم!

دارم عبور کردن و زلال بودنو یادمیگیرم...!

فک میکنم ۹۶ سال خیلی خوبی باشه... 

پ ن:کامنت بدین! اونایی ک تاحالا کامنت ندادین حتی کامنت بدین و ی جمله بگین!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۹
میم. طرار

نظرات  (۲)

سال نو مبارک:) 
پاسخ:
سال نوت مبارک دوست خوب:)
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۴۸ پیمان محسنی کیاسری
چشم :) سال نو مبارک
پاسخ:
سال نوی شمام مبارک:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی