داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

31. سیاستمدارانه

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ق.ظ

خوشبحالتون ک میتونید قهر کنید یا محل نذارید وقتی از یکی ناراحتین

اینجوری بیشترم ناراحتیتون نمود داره

من ولی نمیتونم قهر کنم یا محل نذارم.. خیلی زود یادم میره ک از فلانی ناراحتم..:(


خیلی دارم رو خودم کار میکنم سیاستمدارتر شم..!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۸
میم. طرار

نظرات  (۱)

۰۸ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۲۴ مـــحـــدثـــه ...
منم همینطورم...
ولی من از سیاستمدارانه رفتار کردن همیشه دوری میکنم...نمی تونم سیاستمدارانه رفتار کنم...
پاسخ:
نمیدونم:(

اونا همیشه برندن ولی
من خرم:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی