داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

41. دلیل خاصی وجود ندارد

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۵۲ ب.ظ

این عکسو خیلی دوس دارم ولی چون چیز خاصی نداره، نمیتونم ب کسی نشونش بدم و برا همین اینجا میذارمش!

شیطنت درختو تو عکس میبینین؟! یا شاید داره میگ پشت دیوار چیزای قشنگیه... راستش میدونم اصن عکس خاصی نیس ولی چرا من از وقتی گرفتمش هرچند وخ ی بار نگاش میکنم؟!:) دلیل خاصی برا دوس داشتن بعضی چیزا وجود نداره!:)


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۴
میم. طرار

نظرات  (۳)

۱۴ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۲۳ مـــحـــدثـــه ...
واقعا عکس قشنگیه، یه حسی از درون بهم میگه این عکس رو بردار :-)
احوالِ دلت چطوره مریم گلی؟
پاسخ:
جدی قشنگه؟! پس میتونم نشونش بدم!
چرا بردارم؟!:)

داغانم خاهر ولی هی ب خودم میگم همینه ک هست:))
۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۷ مـــحـــدثـــه ...
اره واقعا قشنگه...
من بردارم ،نه تو...حسم بهم میگه این عکس رو بردارم :-)

قوی باش خواهر...
پاسخ:
چ حسات پاین‌:) نام عکاس قید شود فقط:))))))

هی:(


۱۶ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۰۳ مـــحـــدثـــه ...
البته من ادمی نیستم که به حرف حس هام گوش کنم...واسه همین هم این عکس رو برنمیدارم :-)
پاسخ:
عکس من ی مخاطباشو از دس داد:))
بازم از احساست تشکر میکنم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی