داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

46. گفتگو در تهران

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۱۱ ب.ظ


شش: من خودم می دانم که با خواندن چهل صفحه ی اول کتاب کمی گیج می شوید. تعدد راوی ها، زاویه دیدها، شکست زمانی، فرم پیچیده، گره های فراوان و... هر مخاطبی را ابتدا به سختی می اندازد اما بعد چند بار خواندن چند فصل ابتدایی همه ی روابط را کشف خواهید کرد و اینقدر به شخصیت ها خو می گیرید که مطمئن باشید تا انتهای کتاب را چند ساعته خواهید خواند.


هفت: ممکن است شما این رمان را دوست نداشته باشید. این حق شماست. اما به خاطر آنهایی که دوستش خواهند داشت و به خاطر من که این کتاب را قوی ترین اثر نوشته شده ام می دانم در پخش و رساندن آن به مخاطبان دیگر کمک کنید. حتی اگر یک مخاطب دیگر با تلاش شما این کتاب را بخواند و او لایه ی دیگری از لایه های فراوان فلسفی، روان شناختی و ادبی کتاب را کشف کند برای من کافی ست تا بهانه ای برای زندگی کردن داشته باشم.

پس تنهایش نگذارید...


با عشق بی انتها

سید مهدی موسوی

@seyedmehdimoosavi2

*****


این ها متنی است ک دکتر موسوی درباره کتاب تازه منتشر شده‌اش در کانالش گذاشته و من قسمتی از انرا برایتان کپی کردم.

مهدی موسوی یکی از الهه های منست، یک فرد برای اینک اورا همه جوره بستایم، من تقریبا این ستایش را برای بیشتر سلبریتی های محبوبم دارم اما فکر میکنم مدل مهدی موسوی با تمام سلبریتی های محبوب من متفاوت باشد...

او در این متن از من مخاطب خواسته ک پی دی اف کتاب را منتشر کنم... فکر کردم و بین دوست‌ها و اشنایان گشتم دنبال کسی ک کتاب را بفهمد و در مرور ذهنی ام ب کسی برخورد نکردم جز زهرا ک پی دی اف را برایش فرستادم و اقای نون ک پی‌دی‌اف رل برایش نمیفرستم چون میدانم یحتمل از کلمات نامناسبی در کتاب استفاده شده باشد و درست نباشد فرستادن کتاب و هزارجور فکر ک کتاب نمیخواند و با این طرز نوشتار اشنا نیست و...

بهرحال پی‌دی‌اف را اینجا میگذارم، دوست دارم اگر خواندید نظرتان راجع ب ان بگویید (البته من هنوز کتاب را نخواندم و نمیدانم ک انرا دوست خواهم داشت یا نه)

ادرس کانال دکتر پایین متنش هست... میتوانید متن کامل را انجل بخوانید

مرسی

دریافت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۷
میم. طرار

نظرات  (۲)

۱۷ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۵۲ پیمان محسنی کیاسری
ممنون
پاسخ:
مرسی از شما:)
۱۷ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۲۱ مـــحـــدثـــه ...
ممنون،تا حالا نوشته ای از ایشون نخوندم ...بد نیست امتحان کنم :-)
ترجیح میدم به جای پی دی اف خود کتاب رو بخرم :-)
پاسخ:
منم همینطور! ولی ب دلایل سیاسی-امنیتی موجود نیست!
فقط پی‌دی‌اف موجوده:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی