داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

دیوار چهارم

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۲۹ ب.ظ

راستش نفهمیدم چرا اسمش دیوار چهارمه، شاید باید ی بار دیگ ببینم... 

دیالوگایی ک دوس داشتم

- ولی ب من پاسپورت ایرانی ندادن، گفتن اسرائیل رفتی، گفتم خب کارمه همه جا رفتم، مکه‌م رفتم

-همه المانیا حتی اوناییک تا چارسالگی المان زندگی کرذن بلدن این جمله رو ب پنج زبون دنیا ینی همون پنج کشوری  ک المان بهشون حمله کرده بگن: از بلایی ک پدرامون سرکشورتون اوردن متاسفیم!

-بعضیا برای نقاشی نصفه بیشتر پول میدن، هنر نقصه!

-دکتر کومارت میتونس ی نقاش بشه اما پزشک شد... شغلش ایجاب میکنه همه چیزو واضح بگ... این زخم چاقوعه ینی این زخم چاقوعه... پزشکی هنر نیس ک بشه توش ایهام داشت...

-قلب من ی صدای اضافی میده ک قلب اون نمیده...

این همه ی تفاوت ماست!


-ازدست دادن هرنوع امیدی ینی ازادی!


هرچند دیالوگای پارت یک قشنگتر بود، پارت دو مفهومی تر میشد..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۸
میم. طرار

نظرات  (۱)

دیوار چهارم اصطلاحا به دیوار نامرئی بین هنر پیشه و تماشاگر گفته میشه . هر صحنه تئاتر از سه جهت به دیوار ختم میشه و از روبرو به محل نشستن تماشاگران.دیوار چهارم اصطلاحا به دیوار نامرئی بین هنر پیشه و تماشاگر گفته میشه .
این نمایش با برداشتن فاصله بین تماشاگر و هنرمند اصطلاحا دیوار چهارم رو میشکنه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی