داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

دریا در دستشویی

سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ب.ظ

چقدر همه چیز انگار تنگ میشود، حجم اتاق، قلبم، گلو...

ب سقف دستشویی نگاه میکنم... کاشی ها ابیند و خط‌هایی شبیه موج دارند، سقف دستشویی جای لک‌لک اب بود، درست مثل حباب های دریا... تصویرم در این دریای خیالی چقدر محزونش کرده بود... عین یک ماهی ک میان وسعت اقیانوس گم شده باشد و نمیداند سرانجام از خورده شدن توسط کوسه خواهد مرد یا چیز وحشتناک‌تری انتظارش را میکشد... گوشی را میاورم تا از تصویرم در دریای سقف دستشویی عکس بگیرم، خنده‌ام میگیرد، کدام بدبختی از تصویرش روی سقف دستشویی عکس میگیرد! اصلا کدام دیوانه درموردش مینویسد...

از همه این ها بگذریم کدام بدبختی در کاشی های موج‌دار دستشویی و لک‌لک های اب، دریا را میبیند؟!

این روزها من دیوانه‌تر از همیشه خودم را مرور میکنم! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۹
میم. طرار

نظرات  (۲)

۱۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۵۵ مـــحـــدثـــه ...
حقیقتا من نمیدونم الان با این پستت بخندم یا به فکر فرو برم؟؟یه دم میخندم، یه دم تامل میکنم.
آخه دستشووویی؟؟تفکر عمیق؟؟دریا؟؟ :|
پاسخ:
اتفاقا دستشویی ادم خیلی عمیق فکر میکنه:))) وای:)) نگو ک تاحالا تجربه نکردی :))) خیلی از الهامات تو دستشویی بوده :))))
اخ اخ خیلی خوب بود کامنت:)))
۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۰۵ مـــحـــدثـــه ...
:))))))))))) 
انگار دستشویی اتاق فکریه برای خودش و ما دست کمش گرفتیم :-)
پاسخ:
ببین فقط میتونم بگم ک امتحانش کن! بی نظیره! :))
الان ب ذهنم رسید خونواده رد میشن اینجا زش نباشه پست و کامنتا راجع ب دسشوییه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی