داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

قانونی شدن

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۲۲ ق.ظ

انروزها فکر میکردم ۱۸ سالگی یکطور خاص باشد، من ارمانی ۱۸ ساله‌ام خیلی با اینی ک الان هستم فرق داشت...

چ زندگی تلخی...

قانونی شدم!

قانونی شدنم مبارک!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۱
میم. طرار

نظرات  (۵)

مبارک
پاسخ:
مرسی :)
حسه خوبیه، 18 سالگی 
اگه پسر باشی دیگه مشمول فیلم های +18 میشی!!!
از الان دنبال یه شوهر خوب باش که یه زندگی خوب سر هم کنی 
دیگه وقت مادر شدنته

پاسخ:
خیلی تبریکتون ازاردهنده بود...
شوخی کردم، ممنون از راهنماییتون :)
او +18 شو پاک کن ولی به فکر شوهرش و هنوزم عقدیه دارم دختر باید زود شوهر کنه تا زندگی خوب و سالمی بتونی تشکیل بده با بچه های زیاد و سالم
پاسخ:
بله این عقیده شماست و حتمن برا دخترتون اجراش کنید..
بله دختر باید زود شوهر کنه تا بچه های زیاد و سالم داشته باشه و این درمورد دخترایی صادقه ک هدفشون فقط بچه‌دار شدنه :)
من چیزی تو وبلاگم سانسور نمیکنم :))))
۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۳۲ مـــحـــدثـــه ...
تولدت مبـــارک دختر جون.
امیدوارم صد و بیست ساله بشی  و کلی اتفاق های خوب قشنگ برات بیفته.
هجده سالگی سن خوبیه، ازش خوب استفاده کن، خیلی هواش رو داشته باش.من دوست دارم به 18 سالگیم برگردم.
الهی همیشه حال دلت خوب باشه .
پاسخ:
مرسی عزیزم :-*
ایشالا ازش خوب استفاده کنم :)
مبارکه :) از زندگیت خوووب استفاده کن :) منم همیشه فکر میکردم 24 سالگی یه جور خاص باشه :)) ولی خب نبود !
پاسخ:
کلا انگار قرار نیس زندگی از معمولی بودت دربیاد:)
مرسی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی