داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

هیچکس

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۹ ب.ظ

سرنوشت ما درهای بسته بود...

درهایی ک باز نشدند 

و ما پشتشان زار زدیم...

سرنوشت ما جاده های بی انتها بود...

جاده هایی ک تمام نشدند 

و ما وسطش جان دادیم...

سرنوشت ما بلاتکلیفی بود، اه و افسوس بود

نفهمیده شدن بود، شبیه هیچکس نبودن

ما ب سرنوشتمان باختیم و بازنده ها تاوان میدهند، این زندگی تاوان ماست ب حریف قدر سرنوشت

مبارکش باشد این پیروزی ک جان مارا گرفت و روح مارا پیر کرد وقتیک بسیاربسیار جوان بودیم...


پ‌ن: ب ی حیوون خونگی احتیاج دارم شدید برای ادامه دادن وگرن مردن راهکار خیلی مناسبیه، فقط کل پولمو بریزم روهم صدتومنه کسی با این مقدار پول حاضرمیشه برام انجامش بده؟! :)) گوشیمم شاید دیویس بخرن

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۶/۰۳/۰۴
میم. طرار

نظرات  (۳)

کل ما ترکت 100 تومن به علاوه یه گوشیه؟؟؟
نمی ارزه باور کن ... هزینه کفن و دفن و مراسمات خیلی بیشتر از این حرفاست،‌بعد تازه ورثه میان سر خاک کلی فحش میدن فلان فلان شده برای ما چیزی نذاشت تازه کلی هم خرج دستمون گذاشت ...
من خودم همیشه به یان فکر میکنم وقتی مردم کمترین زحمت لااقل مالی رو برای میراث خورام بذارم اونا فقط اگه دلشون سوخت واسم گریه کنن
ولی خب چون خانوادم خیلی از بابت از دست دادنم غصه میخورن سعی میکنم به این راحتی دار فانی رو وداع نکنم!!

پاسخ:
من فقط پول کشتنمو میدم، قراره یکی منو بکشه ک بقیم فک کنن خودکشی بوده چون من جرئتشو ندارم میدونی، کفن و دفنمو ننه‌بابام میدن دیگ :)  حتی حاضرم قرص بخورم این پولامو بدم بهتون بیاین تا وقتی میمیرم باهام حرف بزنین ک نترسم :) اینم ی راهه... دیگ خلاقیتام درهمین حد یاری میکنه
ناموسن ورثه کجابود فک کردی صاحب خانوارم؟! :))
قانون ارث رو مطالعه کن، ورثه صرفا زن و بچه که نمیشه، میتونه پدر مادر خواهر برادر حتی دور تر هم باشه ها ...
من شنیدم خواننده های وبلاگ هممیتونه جزو میراث خورا باشن .. البته نمیدونم کجا شنیدم!!
خخخخخ
پاسخ:
صددرصد میشه مادر و پدر و بقیم باشن ولی مطمئنن هیچکس از من توقع بجا گذاشتن ارث نداره منظورم این بود:)
میتونی همستر بخری
من ماهی دارم فایتر خوبه سرگرم کننده اس . یه دونه بیشتر نیس . یعنی تنها باید باشه . نیاز به پمپ اکسیژن هم نداره روزی سه بار بهش غذا میدی ده روز یکبار هم آبش رو عوض میکنی
پاسخ:
فک کنم همستر پیشنهاد خوبی باشه، مرسی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی