داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

تشخیص جهت

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۱ ب.ظ

یکی تو زیر پست اینستاش خواسته بود ی توصیفی از عشق داشته باشه و اونو اینجوری نوشته بود ک وقتی هواپیما بالای دریا داره پرواز میکنه انعکاس تصویر اسمون تو دریا باعث میشه خلبان نتونه اسمونو از دریا تشخیص بده و تنها راه ادامه ابزارای مسیریابین و اگ احیانا خراب شده باشن ممکنه خلبان ب سمت دریا بره و سقوط کنه درحالیک فک میکرده داره اوج میگیره یا انقد نتونه مسیرو تشخیص بده ک سوختش تموم شه و بازم سقوط! نویسنده گف ادم وقتی عاشقه عقلش ک همون ابزار مسیریابیه از کار می‌افته، توصیف قشنگی بود نه؟! 

حالا من با خوندن این پست یاد ی چیز خیلی مسخره افتادم و اونم اینه ک وقتی میخوابم، اون اولاش ک ادم نه خوابه نه بیدار ینی کم‌کم داره خاموش میشه، ذهن بیمارم ازم میپرسه: هی مریم(شما همون طرار بخونید) الان کودوم طرفی خوابیدی؟! 

و من همونجور ک نیمه خوابم و چشام بسته هی فک میکنم ک کودوم طرفی خوابیدم؟! روبه کمد یا رو ب میزم؟! و جالب اینجاست ک هیشوخ تاحالا جوابشو پیدا نکردم! تازه اگ رو تختم نباشم ک قضیه بدترم میشه چون من تو حالت نیمه خاموش باید فک کنم در راستای محور ایکسم یا محور y! اینه ک چشامو باز میکنم و هوشیار میشم و مغزم جوابشو میگیره و ساکت میشه و من درحالیک ب مغزم فوش ناموسی میدم(من فوش بد خارجی بلدم:)) دوباره سعی میکنم بخوابم...

جالب اینه ک من اینو واسه نویسنده پست کامنت دادم البته ن ب این فصیحی

شمام همچین تجربه‌ای داشتین یا من خودمو متقاعد کنم ک روانیم؟!


پ‌ن: دعام کنین دعام کنین دعام کنین!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۶
میم. طرار

نظرات  (۵)

۰۶ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۴۶ مـــحـــدثـــه ...
:)))))))))))))
وای خدایا....چقدر جالب...چه فکرایی میکنی:)
من خیلی وقتا موقع خواب فکر میکنم الان یه موجود سرتا پا سیاه میاد کنارم...یا فکر میکنم که پشت سرم یه مار الان میاد که دهانش رو تا ته باز کرده :| خدا نصیبت نکنه از این فکرا :|
پاسخ:
:)))))))))))
خیلی خوبه:)))) خب فک کنم هرکس بیماری روانی خاص خودشو داره 
۰۷ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۰۷ مـــحـــدثـــه ...
اره :-)
میدونی چیه ما هممون مایه های بیماری های روانی رو داریم، منتها تفاوتی که ادم های سالم با بیماران دارن، در شدت اون مقوله ای هست که منجر به مشکل میشه.
مثلا ما هممون غمگین بودن رو تجربه میکنیم اما اگه خیلی شدید بشه، تبدیل به یه ادم افسرده میشیم.
یا مثلا همه ما تجربه شادی و انرژی زیاد رو داریم اما ادم های مبتلا به مانیک خیلی شدیدتر این علائم رو دارن.
پاسخ:
این مانیک چجوری ادم بهش مبتلا میشه؟! :))
فکر کردم دیگه باید بیام برای حلوا خوری!!
همونقدر که مردن و کشتنه کشکی کششکیه این عشق و دریا و آسمونم کشکی کشکیه ... فقط باید مراقب بود کشکی کشکی بلایی سر خودت نیاری که بعید میدونم!!
:)))
پاسخ:
ببین اول پستو خوندین فقط اگ تا تش برین ب این نتیجه میرسین ک هدفم از این پست خیلی حرف زدن درمورد عشق نبود و پست تاحدودی جنبه طنز داره! :)

من همیشه کامل میخونم، البته اگه از قلم نیافته!!
بعد از پوچگرایی منجر به خودکشی، طنازانه نوشتن هم هنری میتونه باشه عین این هنر های پست مدرن!!
پاسخ:
راسش هنوز ب تعریف دقیقی از هنر پست مدرن نرسیدم :)
مرسی :)
مرسی؟؟!؟!
پاسخ:
ک کامل خوندین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی