داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

اذیت نکنید

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴ ق.ظ

این شعر سهرابو تازه خوندم


تو مرا ازردی...

ک خودم کوچ کنم از شهرت...

تو خیالت راحت!

میروم از قلبت...

میشوم دورترین خاطره در شبهایت

تو ب من میخندی و ب خود میگویی.. باز می آید و میسوزد از این عشق ولی... برنمیگردم، نه!

میروم انجا ک دلی بهر دلی تب دارد

عشق زیباست و حرمت دارد


خدایی چجوری دلشون میومده سهرابو اذیت کنن! 

پ‌ن: اهنگ انگلیسی باشه معنی‌دار باشه، سراغ ندارین؟! انقد ادل گوش دادم گوشیم فوشم میده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۷
میم. طرار

نظرات  (۲)

۰۷ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۶ سام نجفی نیا
عالی بود 


مایل بودی دوست دارم  فالو کنیم 
پاسخ:
والا؟! مطمئنی؟! من فک‌ نکنم نظرت این بوده باشه!
آهنگ که نه،ولی یه فیلمی هست که هر وقت از نفس کشیدن خسته میشم می‌بینم و به نظرم آهنگای خوبی داره.
http://www.1fardadownload.net/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-inside-llewyn-davis-2013/
شرمنده بابت این وضع لینک دادن!

پاسخ:
هی این فیلم عالی بود
ینی عالی نبود ولی من خودمو تو لوین دیویس میدیدم، نقدای جالبیم براش نوشته بودن... هی من خود لوین بودم، حداقل اینجوری حس میکنم! چجوری میشه لوین نبود؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی