داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

داروگ

قاصد روزان ابری، داروگ! کی میرسد باران؟!

برون ریزی

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۵۰ ب.ظ

چقد من احمقم عاخه... راستش من خیلی هم ادم حسودی نیسم ولی دوس ندارم وقتی یکی هیچی نخونده صرف اینک قبولی تو رشتش راحته و یکمیم سهمیه داره رشته خوب و دانشگاه خوب بره... نمیدونم شایدم حسودم ولی مطمعنن خیلی احمقم...

چقد تو این وبلاگ برون ریزی میکنم من... هردفه اینطوریه ک یهو ب شدت دپرس میشم, هی میگم چرا من انقد سگ اخلاق و دپرس شدم ک میبینم اره... الان دقیقا همون اوضام با این فرق ک میدونم چرا... خستم عجیب... حس میکنم بدشانسم, بدانتخابم, بد موقم... خدایا کمکم کن حسود نباشم, احمق نباشم, دپرس بودنامم تموم شه زود خیلی عجیب خستم...

ی رفیقم نداریم این احمق بودنامونو براش بریزیم بیرون از بس ک از همه فرار کردم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۱
میم. طرار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی